بازگشت «مارگارین» به بازار با برند جدید

مدیر عامل مارگارین گفت: این شرکت با برند آفتاب و برند جدید خروس بازگشته و مشتریان از این بازگشت خوشحال هستند.

به گزارش اکونگار به نقل از بیدنا؛ خشایار قاجار، مدیرعامل شرکت مارگارین در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران گفت: این رویداد فرصتی فوق‌العاده برای تعامل و تبادل نظر میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت است.

او افزود: تجربه‌ها و نظرات بازدیدکنندگان نشان می‌دهد که این نمایشگاه به عنوان یک رویداد ارزشمند برای تبادل ایده‌ها، تکنولوژی‌های جدید، و تجارت در صنعت شیرینی‌پزی و شکلات‌سازی در ایران موفقیت آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت مارگارین با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات  نقش مهمی در افزایش صادرات غیر نفتی دارد تصریح کرد: بیش از هفتصد شرکت  با ماشین آلات بسیار پیشرفته و برندهای مختلف در این صنعت  فعالیت می کنند . بنابراین صنعت شیرین و شکلات برای شرکت مارگارین که یک شرکت بزرگ در خصوص تولید محصولات صنف و صنعت(B2B) است بازار بزرگی محسوب می شود.

قاجار استفاده از ظرفیت های کسب و کار در حوزه صنف و صنعت را دلیل اصلی  حضور در این نمایشگاه دانست و گفت: شرکت های شیرینی و شکلات محصولات مختلفی دارند که نیاز به روغن های تخصصی دارد.

او افزود: استقبال بسیار خوبی از محصولات شرکت مارگارین صورت گرفته است و تیم فروش (B2B) شرکت مارگارین موفق شده مشتریان خوبی را جذب کند.

قاجار با بیان اینکه مارگارین رو به پیشرفت است افزود: مارگارین به زودی جایگاه اولی که قبلا در کسب و کار بی تو بی داشت را بازپس خواهد گرفت. این شرکت با برند آفتاب و برند جدید خروس بازگشته و مشتریان از این بازگشت خوشحال هستند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد