معطلی۳هفته‌ای آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در هیات دولت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آئین نامه واردات خودروهای کارکرده را حدود ۳ هفته پیش تحویل هیأت دولت دادیم.

به گزارش اکونگار، مصوبه واردات خودروهای کارکرده از ابتدای سال تا کنون در حال رفت و برگشت میان دولت و مجلس بود. ماه گذشته مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال را به تصویب رساند. 

پس از آن دولت به عنوان متولی امر به وزارت صمت ماموریت داد تا آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده را تدوین کند. درحالی که باید تا شهریورماه خودروهای کارکرده به کشور وارد می‌شدند؛ اما خیابان‌ها همچنان خالی از خودروهای خارجی و چشم‌ها در انتظار تصویب  آئین‌نامه واردات است.

با روی کار آمدن عباس علی آباد و تکیه بر صندلی وزارت صمت، موضوع واردات خودرو به صورت جدی‌تری پیگیری شد و انتظار می‌رفت خودروهای کارکرده در پاییز ۱۴۰۲ در خیابان‌های کشور چشم‌نوازی کنند که وزیر صمت در واکنش به این موضوع عنوان کرده است که آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت تدوین و تقدیم هیات دولت شده است. 

به گزارش ایلنا، عباس علی آبادی اظهار داشت: آئین نامه واردات خودروهای کارکرده به دولت ارائه شده و احتمال دارد هفته آینده یا در جلسه بعدی هیأت وزیران بررسی شود، البته نوبت دهی با من نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما آئین نامه را در موعد مقرر و حدود ۳ هفته پیش تحویل هیأت دولت دادیم، نوبت به بررسی آئین‌نامه برسد، مطرح می‌شود. این آئین نامه همان چیزی است که مجلس هم با آن موافق است؛ در این زمینه با کمیسیون صنایع و معادن هماهنگ بودیم.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد