مخالفت وزیر صمت با قیمت‌گذاری دستوری خودرو/ آزادسازی قیمت خودرو در راه است؟

وزیر صمت اظهار کرد: با قیمت‌گذاری دستوری و به دنبال آن فشار بر تولیدکنندگان مخالف هستم.

به گزارش اکونگار به نقل از ایلنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ساختار حاکمیت در نظام اسلامی یک نظام مردمی است، گفت: فعالان اقتصادی جزوی از حاکمیت هستند و باید از مردم حمایت کنند. به همین دلیل اتاق بازرگانی یک بخش مهم از حاکمیت را شامل می‌شود.

عباس علی‌آبادی در نشست با فعالان اقتصادی استان قم، افزود: شخص بنده مخالف قیمت‌گذاری دستوری هستم؛ چراکه به بهانه حمایت از مردم نباید به تولیدکنندگان فشار وارد کنیم.

یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده،پر!

وی با اشاره به اینکه در جمع‌های اقتصادی باید تجربیات را نیز به یکدیگر منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: بیان صرف مشکلات نمی‌تواند گرهی را باز کند ولی انتقال تجربیات منجر به حل مشکلات خواهد شد.

علی‌آبادی با بیان اینکه با استمرار و استقامت در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد، تصریح کرد: انسان اشرف مخلوقات خداوند است و درنتیجه توانایی‌های آن دارای مرز نیست.

وی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی هویت‌ساز هستند، یادآور شد: برداشتن تعهد ارزی از صنایع‌دستی یک توفیق بزرگ بود که نصیب دولت سیزدهم شد؛ برای سایر مشکلات نیز به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم.

وزیر صمت با بیان اینکه امسال سال جهش تولید است و انتظار مقام معظم رهبری از ما تحول کمی و کیفی در تولید است خاطرنشان کرد: کلام مقام معظم رهبری یک تکلیف برای همه ما است و ما نیز وظیفه داریم در این مسیر حمایت لازم را انجام دهیم.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان