رشد ۲۵۰درصدی درآمد تجمیعی «ساینا»

صنایع بهداشتی ساینا از ابتدای سال مالی تاکنون حدود ۳۸۸ میلیارد تومان درآمد تجمیعی ثبت کرد، این در حالی است که در دوره مشابه سال مالی قبل تنها ۱۱۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده بود.

به گزارش اکو نگار، شرکت صنایع بهداشتی ساینا با نماد «ساینا»، با سرمایه ثبت‌شدة 25 میلیاردتومانی گزارش عملکرد ماهانه مربوط به تیر 1402 را در کدال منتشر کرد.

صنایع بهداشتی ساینا در ماه تیر 2 هزار و 787 تن محصول تولید کرد که از این مقدار محصول تولید شده توانست 2 هزار و 216 تن محصول را در بازار داخل و خارج کشور به فروش برساند.

 مقدار محصولات تولید شده توسط «ساینا» در چهارمین ماه سال، تغییری را نسبت به ماه خرداد نشان نمی‌دهد و از طرفی مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته 31 درصد کاهش داشته است.

صنایع بهداشتی ساینا در عملکرد یک‌ماهه منتهی به ۳۱خرداد ۱۴۰۲معادل 48 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است. «ساینا» در تیر به میانگین درآمد ماهانه 55 میلیاردتومانی رسید.

درآمدی که «ساینا» در چهارمین ماه از سال جاری و هفتمین ماه از سال مالی منتهی به 30/9/1402 کسب کرد، 29 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است؛ با نگاهی به درآمد نقطه‌به‌نقطه شرکت پاکسان متوجه خواهیم شد که این شرکت در مقایسه با تیر 1401 با افزایش 220 درصدی روبه‌رو شده است.

صنایع بهداشتی ساینا از ابتدای سال مالی تاکنون نیز حدود 388 میلیارد تومان درآمد تجمیعی ثبت کرده که در این مدت‌زمان 7ماهه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 250 درصد رشد را رقم زده است.

شرکت صنایع بهداشتی ساینا در ماه تیر انوع محصولات نرم کننده، مایعات ظرفشویی و لباسشویی، شیشه شو، سفید کننده، توالت شو، لوله بازکن و سایر محصولات شوینده و بهداشتی را به مشتریان بازار داخل و خارج از کشور عرضه کرد.

درآمدزاترین بخش صنایع بهداشتی ساینا در ماه تیر سال جاری مربوط به فروش مایعات ظرفشویی در بازار داخلی با 21 میلیارد تومان بود، که 41 درصد از درآمد تفکیک شده ماهانه را به خود اختصاص داده است. پس از مایعات ظرفشویی داخلی، مایعات لباسشویی در بازار داخلی با عددی حدود 11 میلیارد تومان و همچنین 22 درصد از درآمد ماهانه در جایگاه بعدی قرار گرفت.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد