مجمع عمومی سالیانه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران عصر روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش کوه نور در هتل پارسیان اوین با حضور اعضای هیات مدیره، اعضای انجمن و نماینده اتاق بازرگانی برگزار شد.

به گزارش اکونگار به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران؛ این جلسه، با حضور تمام اعضای هیأت مدیره و بازرسان و قائم‌ مقام انجمن برگزار شد.

در این نشست  که ۱۰۰ نفر از اعضای انجمن در آن حاضر بودند، گزارش هیأت مدیره، عملکردهای اجرایی و نقاط شاخص مالی سال گذشته منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد سالانه، و گزارش مالی انجمن توسط دبیر، خزانه دار و بازرس انجمن برای حضار قرائت شد.

از مهم ترین بخش های گزارش سالانه انجمن، خبر به سود رسیدن آزمایشگاه انجمن در سال گذشته بود. خبر اخذ گواهینامه ۱۷۰۲۵ در سال جاری توسط آزمایشگاه انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران به ریاست عارفه کمپانی نیز در این جلسه اعلام شد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه، موضوع تعیین حق عضویت اعضا و تصمیم گیری در مورد میزان آن بود که از اعضا در مورد آن رای گیری به عمل

آمد.

در این نشست مجمع سالانه انجمن درباره تعیین روزنامه رسمی این تشکل نیز تصمیم گیری شد.

همچنین در خلال این نشست، از حضار دارای حق رای برای تعیین بازرس اصلی انجمن رای گیری به عمل آمد. پیمان عزتی، مهدی زمانی و مهدی نورهاشمی، کاندیدای انتخابات بازرسان انجمن بودند که بر اساس آرای ماخوذه، پیمان عزتی و مهدی زمانی در سمت بازرس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران ابقا شدند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد