آغاز واریز مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق به حساب این گروه از بازنشستگان

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده، منابع لازم تامین و حقوق بازنشستگان در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی مهرماه واریز خواهد شد.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم، رضا فیضی نژاد؛ معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام متناسب سازی بازنشستگان کشوری و محاسبه آن برابر جداول ابلاغی در حقوق مهرماه خبر داد و اظهار کرد: حقوق این ماه در دو مرحله جداگانه شامل حقوق و همچنین مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی به حساب این عزیزان واریز می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: در اجرای جزء یک ماده 28 قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با 90درصد حقوق و فوق العاده های مشمول کسور شاغل همطراز و با تاکیدات و پیگیری های ریاست جمهور و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پس از دریافت جداول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش صندوق از سوی سازمان اداری و استخدامی و تامین منابع لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی ناشی از اعمال متناسب سازی شده است.

اعلام زمان واریز حقوق مهرماه بازنشستگان +جزییات

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صدور احکام شروع شده و عملیاتی شده است و بارگذاری آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ظرف امروز انجام خواهد شد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان این صندوق و مابه التفاوت ناشی از اعمال متناسب سازی اظهار کرد: با رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده، منابع لازم تامین و حقوق عزیزان بازنشسته در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ ناشی از اجرای متناسب سازی مهرماه واریز خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام اصلاحی متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری، مبلغ مابه التفاوت ناشی از اجرای قانون مذکور در 6 ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد