توزیع گوشت و کالاهای اساسی در میادین میوه‌و‌تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار با بیان اینکه به هیچ عنوان محدویتی برای عرضه محصولات در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود ندارد، گفت: گوشت گوساله و گوسفندی در بازارها وجود دارد و پس از نوسانات قیمتی اخیر، عرضه به حالت عادی برگشته است.

به گزارش اکونگار به نقل از تسنیم، مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در حاشیه بازدید از میادین میوه و تره‌بار به خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این بازدید آگاهی از وضعیت عرضه اقلام اساسی و مایحتاج شهروندان تهرانی بوده است.

وی تأکید کرد که قفسه‌های فروشگاه‌ها و میادین مملو از اقلام مورد نیاز مردم است و خرید روزانه به‌طور عادی و بدون اضطراب انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده همچنین به تلاش برخی معاندین برای مخدوش کردن تصویر عرضه مایحتاج عمومی اشاره کرد و اعلام کرد که این تلاش‌ها ناکام مانده است. او اطمینان داد که هم فروشگاه‌ها و هم انبارها به اندازه کافی اقلام مورد نیاز را در اختیار دارند.

توزیع گوشت تنظیم بازاری در میادین تره‌بار ادامه دارد؟

وی در خصوص سامانه شهرزاد بیان کرد: این سامانه در تمام نقاط تهران فعال است و در حال رفع مشکلات موجود برای تسهیل خرید شهروندان است. همچنین درباره عرضه گوشت تنظیم بازار، او اعلام کرد که گوشت گوساله و گوسفندی به وفور در بازارها وجود دارد و پس از نوسانات قیمتی اخیر، عرضه به حالت عادی برگشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار به روند توسعه بازارها نیز اشاره کرد و گفت: طبق وعده قبلی، هر ماه یک بازار جدید افتتاح خواهد شد. او به افتتاح بازار میوه و تره‌باری در منطقه 22 در مهرماه اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این چرخه توسعه ادامه یابد.

بختیاری‌زاده بر اهمیت تعامل شهرداری‌های مناطق برای تأمین زمین و احداث بازارهای جدید تأکید کرد و افزود: با وجود محدودیت‌ها، تلاش خواهیم کرد تا در هر محله‌ای که امکان تأمین زمین فراهم شود، نسبت به احداث بازار اقدام کنیم.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد