جایگزینی جدید برای کارت‌های بانکی/ نکسوکارت چیست؟

نکسوکارت برای مشتریان این قابلیت را ایجاد می‌کند که با واریز وجه خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان روزانه به صندوق هدیه، سود روزشمار ۲۳ الی ۲۶ درصد سالیانه دریافت کنند.

به گزارش اکونگار، روش‌های جدید خدمات رسانی در حوزه بانکی و پولی در سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای در حال حرکت است. بیشتر این خدمات از حالت حضوری به خدمات اینترنتی و غیرحضوری رفته و با ایجاد مزیت‌های رقابتی مشتریان را علاقمند به بهره‌مندی از این محصولات و خدمات ویژه کرده است. 

یکی از خدمات جدید بانکی که در چند وقت اخیر مورد استقبال مشتریان نظام بانکی قرار گرفته، خدمات اینترنتی است. شاید برای بسیاری از مشتریان و فعالان این حوزه همچنان واژه نکسوکارت غریبه باشد، اما بی‌شک دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در این زمینه مشتریان را علاقمند به شناخت این خدمت جدید می‌کند. 

نکسوکارت چیست؟ 

در گام اول باید گفت که نکسوکارت یک کارت بانکی جدید است که قابلیت‌های بیشتری نسبت به سایر کارت‌های بانکی دارد و شاید این مزیت رقابتی بتواند شرایط رشد و توسعه آن را فراهم کند. نکسوکارت  یک کارت‌ بانکی است که با ایجاد با امکانات سرمایه‌گذاری و برداشت آنی وجه برای مشتریان در خدمات دهی ایجاد تمایز کرده است. این کارت متصل به صندوق درآمد ثابت «هدیه» فارابی بوده و می‌توان آن را یک محصول چند بعدی معرفی کرد.

مهمترین مزیت نکسوکارت چیست؟

به عبارت دیگر نکسوکارت برای مشتریان این قابلیت را ایجاد می‌کند که با واریز وجه خود تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان روزانه به صندوق هدیه، سود روزشمار ۲۳ الی ۲۶ درصد سالیانه دریافت کنند. یکی از مزیت‌هایی که نکسوکارت برای کاربران ایجاد کرده این است که محدودیتی در برداشت وجه ندارند و امکان برداشت آنی سود وجود دارد. 

مهمترین خدمات نکسوکارت چیست؟

نکسوکارت به معنای اتصال ایده‌ها به یکدیگر است و کاربران آن می‌توانند هر زمان که با سرمایه خود صندوق هدیه فارابی را خریداری می‌کنند اقدام به تراکنش کرده و خرید، انتقال و یا سایر فعالیت‌های بانکی را انجام دهند. 

وجه تمایز نکسوکارت نسبت به نمونه‌های مشابه

از آنجایی که حوزه فناوری‌های مالی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته، وجود نمونه‌های مشابه نکسوکارت در بازار دور از ذهن نیست. اما نکسوکارت یک تفاوت و تمایز جدی نسبت به سایر نمونه‌های مشابه دارد و آن این است که کاربران با داشتن نکسو کارت  و با خرید صندوق، سود روزشمار دریافت می‌کنند. البته این ویژگی یک وجه تمایز برای نکسوکارت با کارت‌های بانکی هم به شمار می‌رود. 

چطور نکسوکارت داشته باشیم؟ 

کاربران متقاضی نکسوکارت در گام نخست باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنند. پس از آن داشتن حساب در کارگزاری فارابی و بانک پاسارگاد الزامی است. بعد از طی این مراحل کاربران می‌توانند با مراجعه به فارابی‌زون و درخواست نکسوکارت کنند. خدمات این کارت پس از حداکثر ۳۰ دقیقه روی حساب متقاضی فعال می‌شود. 

 

 

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد