همستر کامبت چیست؟/ میانبر رسیدن به گنج ثروت یا سراب رویافروشان؟

همستر کامبت یک بازی است که با ضربه زدن روی همستر کاربران می‌توانند کسب امتیاز کنند و در مسیر میلیونر شدن گام بردارند.

به گزارش اکونگار، افزایش بی‌شمار کاربران در شبکه اجتماعی تلگرام این روزها، نوید یک تب فراگیر را می‌دهد. رویای میلیاردر شدن با بازی همستر تبی است که کاربران تلگرام را درگیر خود کرده و روز به روز هم گسترده‌تر می‌شود.

نحوه خرید توکن همستر چگونه است؟

از روزهای ابتدایی فروردین ماه بازی همستر کامبت توجه جامعه ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است.

همستر کامبت پس روز ششم فروردین کار خود را آغاز کرد و پس از 11 روز، از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌توجه یک‌میلیون کاربر رسید‌ و در پایان هفته‌ای که گذشت از مرز 100‌میلیون کاربر گذشت.

لــگرام در ادامــه گسترش فعالیت‌های خود و در مسیر تبدیل این برنامه از یک پیام‌رسان صرف به اکوسیستم جامع؛ سراغ فناوری بلاک‌چین رفت و شبکه «تون» را ساخت؛ «تون» این قابلیت را به تلگرام می‌داد که بتواند میزبان ارزهای دیجیتال باشد. شبکه تون می‌تواند خدمات گوناگون مانند میزبانی از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز، ذخیره‌سازی داده‌ها و کیف‌پول‌های ارز دیجیتال را ارائه دهد. شبکه تون، به‌صورت متن باز تعریف شده و به‌دنبال میزبانی از برنامه‌های متنوع مالی و غیرمالی است.

داستان بازی همستر چیست؟

این بازی که محبوبیت بالایی در میان طرفداران ارز دیجیتال پیدا کرده، بر خلاف تصور بسیار ساده است. کاربر انتخاب می‌کند تا مدیرعامل صرافی دلخواه خود از جمله Binance، OKX، MEXC و غیره باشد. در ابتدا، تنها کاری که لازم است انجام دهد این است که بر همستر روی صفحه ضربه بزنید تا شروع به کسب امتیاز کند. به محض اینکه به سقف امتیازی رسید، دوباره شروع به‌شمارش مجدد می‌کنند و کاربر را تشویق می‌کند که برگردد و برای کسب امتیاز بالاتر، بیشتر ضربه بزند. بازی همستر کامبت به‌کاربران امکان می‌دهد توکن‌‌‌‌‌های درون بازی را کسب کنند اما این توکن‌‌‌‌‌ها فعلا فقط برای ارتقای درون بازی یا سرمایه‌گذاری در بازی استفاده می‌شوند و امکان فروش آنها وجود ندارد.

برنامه ایردراپ بازی همستر کامبت به چهار بخش تقسیم می‌شود؛ مذاکره با صرافی‌‌‌‌‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌‌‌‌‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تسک‌‌‌‌‌های ایردراپ.

هنگامی‌که بازیکنی به اندازه کافی امتیاز جمع‌‌‌‌‌آوری کند، به‌عنوان مدیرعامل، می‌تواند با ارزهای جمع‌‌‌‌‌آوری شده به معاملات خیالی بپردازد. از منظر بازاریابی، کاربر هرچه بیشتر بتواند افراد را وارد بازی کند و هرچه بیشتر به کانال‌های متصل بپیوندد، درآمد بیشتری برای رشد کسب‌وکار خود به‌دنبال دارد و دقیقا همین دلیل است که باعث‌شده تا بازی به‌صورت ویروسی درمیان مردم پخش شود.

بازی همستر چقدر  قابل اعتماد است؟

یکی از سوالاتی که در ذهن مخاطبان ایجاد شده، این است که آیا می‌توان از طریق این بازی میلیاردر شد؟ آیا کسی تا کنون به درآمد میلیاردی دست یافته است. پاسخ کاملا روشن است، هنوز هیچ داده و اطلاعاتی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است و هیچ یک از علاقمندان این بازی موفق به کسب درآمد از این بازی نشده‌اند، اما آنچه که علاقمندان را به ادامه حضور در این بازی دعوت می‌کند این است که کسب درآمد از طریق ایردراپ ارزهای مختلف در تمامی این سال‌ها در جامعه رمزارزها مرسوم بوده‌است.

نقاط تاریک بازی همستر چیست؟

زمانی‌که ارز همستر وایت‌پیپر (سندی فنی و رسمی که اطلاعات، هدف و مسیر توسعه‌‌‌‌‌ محصول را مشخص می‌کند) ندارد و چشم‌‌‌‌‌انداز مشخصی برای پروژه همستر کامبت طراحی نشده (به این معنا که تعداد کل توکن‌‌‌‌‌ها مشخص نیست)، بسیار محتمل است روش توزیع آن منصفانه نباشد.

ارز همستر بسیار شبیه نات‌کوین است اما هنوز اقبال آن را در بازار ندارد و در صرافی‌‌‌‌‌ها معامله نمی‌شود. در حال‌حاضر در سرتاسر جهان تنها ۷صرافی به شکل محدود ارز همستر را در کنار سایر رمزارزها لیست کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد کماکان راه طولانی تا خرید و فروش این ارز باقی‌مانده است

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان