بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در آلمان/ کدام حوزه‌ها پربازده‌ترند؟

یکی از روش‌های سرمایه گذاری در آلمان خرید کسب و کار موجود در این کشور است به این منظور ضروریست که موارد مالی، قوانین محلی و مسائل مالیاتی در این حوزه را مورد بررسی قرار دهید.

به گزارش اکونگار، گفته می‌شود برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری باید از سرمایه‌ای حداقل ۲۰ هزار یورو  برخوردار باشید.با توجه به شرایط اقتصادی این کشور می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در آلمان نیازمند داشتن تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه‌های مربوطه به علاوه داشتن بیزنس پلن قوی و ایده‌های نو و داشتن تجربه کاری در رابطه با سرمایه‌گذاریست.  

بزرگترین اقتصاد اروپا از خطر عبور کرد؟

در این رابطه به باید این مستندات توجه کنید: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، داشتن حداقل 18 سال سن، اثبات تمکن مالی، استخدام حداقل 5 نفر تبعه آلمان، ارائه بیزینس پلن قوی، داشتن تجربه کافی در مورد کسب و کار.

روش‌های سرمایه‌گذاری در آلمان: یکی از روش‌های سرمایه گذاری در آلمان خرید کسب و کار موجود در این کشور است به این منظور ضروریست که موارد مالی، قوانین محلی و مسائل مالیاتی در این حوزه را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین خرید ملک، خرید سهام، خرید صندوق معاملاتی یا  EFT، ثبت شرکت، راه‌اندازی استارت‌آپ، کارآفرینی، باز کردن حساب پس انداز، خرید فرانچایزر و خرید اوراق قرضه بانکی از مهم‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در آلمان هستند.        

درمورد خاص سرمایه‌گذاری از طریق فرانچایزر توجه داشته باشید که باید از امتیازات زیر برخوردار باشید: درآمد متوسط 60.000 دلار به بالا، سرمایه ای به میزان 250000 دلار یا بیشتر، سابقه مدیریت شرکت،‌ سابقه داشتن برند تجاری، مهارت حرفه ای و علاقه و انگیزه.

آلمان

بهترین شیوه سرمایه‌گذاری در آلمان

با این حال گفته می‌شود که بهترین شیوه سرمایه گذاری در آلمان از طریق کارآفرینی است به‌ویژه آنکه می‌تواند منجر به مهاجرت هم بشود. به این منظور شما می‌توانید از دو شیوه استفاده کنید. در روش نخست شما می توانید به روش های دیگر مثل تحصیل در آلمان، کار یا ازدواج اقامت کشور آلمان را اخذ و در این کشور اقدام به راه ‌ندازی بیزنس از طریق روش کارآفرینی کنید. با این حال اگر می‌خواهید به عنوان یک کارآفرین وارد آلمان شوید باید بتوانید این موارد را تامین و اثبات کنید تا طرح شما توسط اتاق بازرگانی دولت آلمان تایید شود: ارائه طرح تجاری قدرتمند، سودآوری و کمک به اقتصاد، اشتغال‌زایی، سرمایه مناسب برای شروع،‌ تامین حقوق کارمندان آلمانی.

سودآورترین صنایع برای سرمایه‌گذاری در آلمان

همچنین متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند  که  صنایع غذایی،  صنعت گردشگری، صنایع بهداشت و درمان، صنایع مهندسی (مهندسی هوانوردی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی خودرو، مهندسی مکانیک) و صنایع فناوری و اطلاعات سودآورترین صنایع آلمان هستند که سرمایه‌گذاری در این صنایع می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی بسیار جذاب باشد. همچنین شهرهای مونیخ،‌ برلین، لایپزیگ و هامبورگ شهرهایی هستند که برای سرمایه‌گذاری مورد تاکید قرار گرفته‌اند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان