هدایت کاربران به سوی"دیوار حرفه‌ای"

«دیوار» فرآیند واریز معادل ریالی و به قیمت روز بسته‌های ثبت آگهی و نردبان را که تاکنون استفاده نشده‌اند، آغاز کرده است.

به گزارش اکونگار به نقل از زومیت، دیوار در راستای بهبود تجربه کاربران کسب‌وکاری خود و کامل شدن مهاجرت این کاربران به پنل «دیوار حرفه ای» فرآیند واریز معادل ریالی و به قیمت روز بسته‌های ثبت آگهی و نردبان را که تاکنون استفاده نشده‌اند، آغاز کرده است. «دیوار حرفه‌ای»، نسخه‌ٔ پیشرفته‌تر پنل‌های کسب‌و‌کاری است که در آن قابلیت «کیف‌پول» جایگزین سیستم بسته‌های قدیمی شده. با این تغییرات، دیوار معادل حدود ۱۴۰ میلیارد تومان را به حدود ۱۲۰ هزار کاربر (شماره تلفن ثبت شده) خود برمی‌گرداند.

پنل جدید «دیوار حرفه‌ای»، بر اساس نظرات و بازخوردهای کاربران کسب‌وکاری و برای ایجاد تجربه‌ای بهتر، طراحی و توسعه پیدا کرده است. از حدود ۴ ماه قبل مهاجرت کسب‌وکارهای دارای پنل قدیمی به «دیوار حرفه‌ای» شروع شده و به تدریج برای همه کسب‌وکارها فعال می‌شود.

هر ایرانی چند آگهی در دیوار منتشر کرده؟

 در پنل جدید، شما می‌توانید با استفاده از کیف‌پول، هزینه‌های خدماتی مانند ثبت آگهی و نردبان را به صورت مستقیم پرداخت کنید.

دیوار برای محاسبه منصفانه و عادلانهٔ بازگشت هزینه‌ها، مبلغ معادل ارزش بسته‌های باقی‌مانده از سال ۱۳۹۸ تاکنون را به قیمت روز ثبت و نردبان آگهی محاسبه کرده و به کاربران برمی‌گرداند. این مبلغ به صورت میانگین حدود ۲ برابر مبلغی است که این کاربران در زمان خرید بسته‌های خود پرداخت کرده بودند.

 کاربران کسب‌وکاری می‌توانند در پنل خود در اپلیکیشن موبایل دیوار انتخاب کنند که این مبلغ به کیف‌پول‌شان در پنل «دیوار حرفه‌ای» واریز شود یا به حساب بانکی‌شان انتقال یابد.

واریز به کیف‌پول دیوار: با انتخاب این روش، مبلغ بلافاصله به کیف‌پول شما افزوده می‌شود و می‌توانید از آن برای تمامی خدمات دیوار استفاده کنید.

اسکرین شات از اپلیکیشن دیوار

 

واریز به حساب بانکی: با ارائه شماره شبای صاحب پنل کسب‌وکاری، این مبلغ پس از طی مراحل اداری و در حدود ۱۰ روز کاری به حساب بانکی صاحب پنل واریز می‌شود.

برای انجام این فرآیند، کاربران دیوار تا تاریخ ۳۰ آبان می‌توانند نحوه دریافت مبلغ خود را انتخاب کرده و به دیوار اعلام کنند. برای کاربرانی که در این مدت نحوه دریافت خود را اعلام نکنند مبلغ به صورت خودکار به کیف‌پول پنل حساب کاربری‌شان در دیوار حرفه‌ای انتقال داده خواهد شد.

ما از تمامی کاربران کسب‌وکاری که دارای بسته‌های استفاده نشده هستند، دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به پنل خود در اپلیکیشن موبایل دیوار، گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند.

دیوار همواره خود را متعهد به حفظ حقوق کاربران و بهبود تجربه کاربری آنها می‌داند. در صورت وجود هر نوع سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید تا پایان آبان ماه با تلفن مستقیم ۷۹۴۵۸۵۵۰-۰۲۱ تماس بگیرید، تیم پشتیبانی دیوار آماده پاسخگویی در این رابطه است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد