آموزش بینگ ایکس از مبتدی تا پیشرفته در صرافی آنلاین بینگ ایکس

یکی از معتبرترین صرافی‌های بین‌المللی کریپتو که حتماً نام آن را شنیده‌اید، بینگ ایکس است. برتری این صرافی نسبت‌به خیلی از پلتفرم‌های خارجی این است که محدودیتی برای ثبت‌نام و احراز هویت کاربران ایرانی قائل نشده است؛ ازاین‌جهت، با استفاده از آموزش صرافی بینگ ایکس، به‌راحتی می‌توانید نسبت‌به خریدوفروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید و در کمترین زمان با خرید و سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های ارز دیجیتال به سود فوق العاده‌ای دست یابید.

به گزارش اکونگار، یکی از معتبرترین صرافی‌های بین‌المللی کریپتو که حتماً نام آن را شنیده‌اید، بینگ ایکس است. برتری این صرافی نسبت‌به خیلی از پلتفرم‌های خارجی این است که محدودیتی برای ثبت‌نام و احراز هویت کاربران ایرانی قائل نشده است؛ ازاین‌جهت، با استفاده از آموزش صرافی بینگ ایکس، به‌راحتی می‌توانید نسبت‌به خریدوفروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید و در کمترین زمان با خرید و سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه‌های ارز دیجیتال به سود فوق العاده‌ای دست یابید.

Bingx در تلاش است با ارائه خدمات باکیفیت و رعایت امنیت بین‌المللی، کاربران بیشتری را به خود جذب کند و در سال‌های نزدیک، به بهترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شود. با توجه به افزایش تقاضای کاربران ایرانی برای انجام معاملات در این صرافی، برای آموزش کامل کار با BingX، با صرافی آنلاین بینگ ایکس همراه باشید.

صرافی bingx؛ بدون تحریم برای ایرانی‌ها

111

صرافی BingX یک صرافی محبوب ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۲۱ در سنگاپور تأسیس شد. این صرافی ابتدا با نام بینگ‌بون شناخته می‌شد که بعدها به بینگ ایکس تغییر یافت. BingX را می‌توان یکی از صرافی‌های کریپتو با امکانات فراوان دانست؛ چراکه این صرافی با ارائه امکاناتی مانند ترید اهرم‌دار، ترید عادی، کپی تریدینگ و امکان معامله تعداد زیادی جفت‌ارز، تمامی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. با ثبت‌نام در این صرافی، نیازی به فعالیت در صرافی‌های دیگر نخواهید داشت.

خبر خوب این است که کاربران BingX فعلاً برای فعالیت نیازی به احراز هویت ندارند و به‌عنوان یک فرد ایرانی، می‌توانید بدون مشکل از این صرافی استفاده کنید. بااین‌حال، به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود با استفاده از یک ابزار تغییر آی‌پی (VPN) به این صرافی متصل شوید؛ زیرا ممکن است احراز هویت در این صرافی و سایر صرافی‌های خارجی در هر لحظه اجباری شود و سرمایه‌های کاربران ایرانی که تحت تحریم‌ها قرار دارند، مسدود شود.

آموزش ثبت‌نام در بینگ ایکس

برای ثبت‌نام در این صرافی، از هر دو طریق سایت صرافی و اپلیکیشن آن می‌توانید اقدام نمایید. فرایند ثبت‌نام و احراز هویت در هر دو حالت بسیار ساده است و در کمتر از 10 دقیقه می‌توانید این فرایند را به اتمام برسانید. برای ثبت‌نام در بینگ ایکس از طریق اپلیکیشن، ابتدا لازم است تا برنامه را از گوگل‌پلی دانلود و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن pro BingX، برنامه را اجرا کنید و طبق مراحل زیر پیش بروید:

1.در صفحه‌ای که باز شده است، بر روی گزینه «Agree» کلیک کنید تا با تائید مندرجات، وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید.

2.برای ثبت‌نام در BingX یا ورود به حساب کاربری خود، بر روی گزینه Account در گوشه سمت راست و پایین صفحه، ضربه بزنید.

3.اکنون بر روی گزینه Log In کنید. (کاربرانی که برای اولین بار فرایند ثبت‌نام را انجام می‌دهند، باید بر روی گزینه Register کلیک کنند.)

4.در این مرحله می‌توانید از طریق آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه، در بینگ ایکس ثبت‌نام کنید.

5.دکمه Next را لمس و برای تائید ثبت‌نام خود، پازل را کامل کنید.

6.یک کد موقت فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد. کد فعال‌سازی را در فیلد مربوطه وارد کنید و بعد از اضافه کردن پسورد موردنظر، منتظر تائید باشید.

7.اکنون، حساب کاربری BingX در اختیار شماست!

کاربرانی که از قبل در صرافی bingx حساب کاربری دارند، کافی است پس از اجرای برنامه، نام کاربری خود (که می‌تواند شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل باشد) را وارد کنند و سپس با وارد کردن رمز عبور، وارد حساب کاربری‌شان شوند.

توجه: اگر برای استفاده از صرافی bingx از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنید، حتماً از یک آی‌پی ثابت استفاده کنید و آن را به‌طور مکرر تغییر ندهید؛ چراکه این کار ممکن است به‌مرور زمان منجربه مسدود شدن حساب شما شود.

2222

نحوه احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

درحال‌حاضر، احراز هویت در BingX اجباری نیست، اما در صورت تمایل به انجام احراز هویت، این صرافی مدارک ایرانی را هم قبول می‌کند.

برای احراز هویت در این صرافی، مراحل زیر را پس از ثبت‌نام دنبال کنید:

1.گزینه "Verification" را از منوی کاربران انتخاب کنید.

2.پس از انتخاب این گزینه، فرمی ظاهر می‌شود که در آن باید یکی از مدارک هویتی خود مانند کارت شناسایی را برای احراز هویت انتخاب کنید.

3.سپس شماره شناسایی مدرک انتخابی را در فرم وارد کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

4.در این مرحله، باید یک عکس سلفی از چهره خود در کنار مدرک شناسایی که انتخاب کرده‌اید، بگیرید و آن را آپلود کنید.

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به استفاده از شماره تلفن در فرایند احراز هویت BingX، از یک شماره مجازی استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه از شماره تلفن ایرانی خود استفاده نکنید.

کارمزدهای صرافی BingX

بینگ ایکس جزو صرافی‌های خارجی معدودی است که کارمزدهای منطقی و نسبتاً مناسبی به کاربران خود ارائه می‌دهد. البته، کارمزدها در این صرافی انواع مختلفی دارند که براساس نوع معاملات مختلف دریافت می‌شوند. این کارمزدها عبارتند از: کارمزد برداشت، کارمزد معاملات اسپات، کارمزد معاملات فیوچرز استاندارد، کارمزد معاملات فیوچرز پریچوال و کارمزد تبدیل ارز.

صرافی بینگ ایکس نیز همچون سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، برای فرایندهای واریز وجه هیچ‌گونه کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند؛ به عبارت دیگر، واریز وجه در این صرافی به‌صورت رایگان (Free) انجام می‌شود، اما برداشت وجه، انواع معاملات اسپات و فیوچرز و تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر در این پلتفرم شامل کارمزد می‌شوند.

3333

مرجع آموزش صرافی Bingx به زبان فارسی

از قابلیت اتصال به تریدینگ ویو گرفته تا کارمزد پایین و امکان انجام معاملات فارکس و کریپتو، همه این مزایا دست به دست هم داده‌اند تا بینگ ایکس در دنیای رمزارزهای دیجیتال به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. حجم بالای معاملات و اعتماد کاربران به این صرافی در کنار نداشتن محدودیت برای ip ایرانی، باعث شده‌ است تا BingX بین تریدرهای ایرانی نیز بسیار محبوب شود.

البته، فراموش نکنید که معامله در صرافی‌های خارجی، علی‌رغم این‌که امکانات بسیاری دارند، می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد؛ ازاین‌رو، بهتر است برای آموزش کار با BingX، به سراغ مرجع آموزش صرافی BingX به زبان فارسی در ایران بروید. صرافی آنلاین بینگ ایکس به نشانی sarafionline.io، به شما در ثبت‌نام راحت و بی‌دردسر این صرافی با استفاده از مزایای ویژه و قابلیت‌های فوق‌العاده هم برای حرفه‌ای‌ها و هم مبتدی‌ها، کمک می‌کند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد