رونمایی از برند سوزوکی در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران سومین روز خود را سپری می کند و صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در جریان این رویداد، از آغاز همکاری این گروه با برند سوزوکی خبر داد.

به گزارش اکونگار به نقل از ال کا ایران؛ علی محمدی؛ مدیرعامل برند تولیپس در حاشیه نمایشگاه لوازم خانگی تهران در خصوص معرفی برند سوزوکی گفت: در نمایشگاه سال گذشته همکاری سوزوکی با تولیپس رقم خورد و در رویداد امسال رسما از این برند رونمایی شد و از فردا امکان خرید محصولات سوزوکی در بازار برای مشتریان به وجود آمده است که البته عرضه آن به سایر کشورها نیز در دستور کار است.

مدیرعامل برند تولیپس ادامه داد: هم ترازی کیفیت محصولات ما با کشور ژاپن دلیل این تاخیر یک ساله است و تمام فاکتورهای مربوط به کیفیت تولیدات سوزوکی به طور کامل بررسی شده است.

او تصریح کرد: محصولات سوزوکی در حال حاضر در کارخانه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تولید می شود و مطابق با تمامی استانداردهای ژاپن است.

محمدی در خصوص ارائه خدمات پس از فروش محصولات سوزوکی در ایران افزود: در حال حاضر بیش از 250 مرکز خدمات تولیپس در سراسر کشور وجود دارد که تمامی این مراکز آماده خدمات رسانی به خریداران محصولات سوزوکی نیز هستند. البته برنامه هایی برای بهبود خدمات رسانی و ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش در دستور کار داریم.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از 3 الی 6 آبان 1402 میزبان علاقه مندان است و تولیپس نیز در غرفه 13 سالن 38 این رویداد حضور دارد و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد