حمایت ویژه از تولیدات دانش بنیان کشاورزی و دامپروری

در دومین رویداد فناوری‌های نوین کشاورزی با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزیِ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوی، تفاهم نامه همکاری هلدینگ صنایع عمومی تامین با آن ستاد منعقد شد.

به گزارش اکونگار به نقل از شستا؛ بر اساس این تفاهم نامه که توسط محسن محمدی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ صنایع عمومی تامین و کاظم خاوازی، دبیر ستاد و وزیر اسبق جهاد کشاورزی امضا گردید، همکاری فیمابین در زمینه‌ حمایت مشترک از توسعه فناوری و بازار محصولات دانش‌بنیان حوزه دامپروری و کشاورزی انجام خواهد شد. همچنین طرح‌های کلان و ملی فناورانه و اولویت‌دار تعریف و به صورت مشترک حمایت می‌شود.

تعاملات اولیه هلدینگ با این ستاد از ابتدای سال 1402 آغاز شده و پس از اطمینان از عملیاتی شدن همکاری‌ها، با انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاری‌ها به صورت رسمی و گسترده تر ادامه خواهد یافت. در حال حاضر 7 فراخوان مشترک فی مابین هلدینگ و ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی منتشر شده است که به صورت مشترک حمایت خواهند شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد