بازدید هیئت زیمبابوه ای از شرکت صنعتی کیمیدارو

هیئتی ۹ نفره از مدیران و روسای وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه زیمبابوه در روز سه شنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ از شرکت صنعتی کیمیدارو بازدید کرد.

به گزارش اکونگار و به نقل از روابط عمومی شرکت کیمیدارو،  هیئتی 9 نفره از مدیران و روسای وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه زیمبابوه در روز سه شنبه 13 تیرماه 1402 از شرکت صنعتی کیمیدارو بازدید کردند.

در این جلسه که با حضور مدیران برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری، امور دارویی، بازرگانی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی وزارت بهداشت و مدیر بخش آسیایی وزارت خارجه زیمبابوه و همچنین کارشناس مسئول آفریقا در وزارت بهداشت ایران، کارشناس امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو، مدیرعامل و معاونین شرکت کیمیدارو برگزار شد، در خصوص توسعه همکاری‌های تجاری دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت بهداشت دو کشور، مذاکره و تبادل نظر شد.

همچنین هیئت زیمبابوه‌ای، به منظور آشنایی با خطوط تولید و مراحل ساخت و بسته‌بندی، از کارخانه دارویی این شرکت بازدید کردند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد