دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت توسط داروپخش

آیین اختتامیه «جایزه ملی کیفیت ایران ۱۴۰۲» مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام با مشارکت شرکت‌های برتربرگزار و داروپخش موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

به گزارش اکونگار؛ در این آیین به شرکت‌ها و بنگاه‌های منتخب بر اساس شاخص‌های تعیین شده جایزه ملی ایران مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام سه نوع گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار یک تا چهار ستاره اعطا گردید.

جایزه ملی کیفیت ایران بر مبنای مدل کیفیت جهان اسلام مورد قبول 57 کشور بوده و بیش از ۵۰۰ بنگاه در این جایزه شرکت کرده‌اند که رشد حدود ۱۰ درصدی نشان می‌دهد که ۱۴۷ واحد توانستند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند.

در این دوره از برگزاری مراسم جایزه ملی کیفیت معیارهایی نظیر حکمت در مدیریت، تفکر جهادی، مسوولیت اجتماعی اسلامی، تکلیف‌گرایی دینی، اخلاق و معنویت سازمانی و غیره برای انتخاب برگزیدگان مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام مورد توجه قرار گرفت.

شرکت توزیع داروپخش به همت واحد برنامه‌ریزی در طرح جایزه ملی کیفیت ایران شرکت نموده و موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد