گردهمایی فعالان حوزه تاسیسات در نمایشگاه بیست و دوم + فیلم

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات تهران ۱۴۰۲، در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اکونگار، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشور در حوزه تأسیسات ساختمان از 13 تا 16 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. 

 به گفته برگزار کنندگان، در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع عرضه می‌کنند. تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی یکی از صنایع وابسته به صنعت ساختمان هستند از این رو هرساله با بیشترین میزان بازدید روبه‌رو می‌شوند.

به اعتقاد برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی تاسیسات، برپایی نمایشگاه‌های این‌چنینی می‌تواند یک فرصت همکاری بین المللی را میان شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی فراهم آورد. نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع فرصت مناسبی است تا تجار، فعالان و متخصصان این حوزه گرد هم آیند تا ضمن تبادل نظر و انتقال تجربه بتوانند در بستری مناسب خدمات و محصولات خود را ارائه کنند.

 در محورهای اصلی نمایشگاه بین المللی تاسیسات آمده است که، برگزاری نمایشگاه به کسب‌وکارها در راستای شبکه سازی و ارتقاء فعالیت‌های تجاری کمک شایان توجهی می‌کند. از طرفی هر سال بسیاری از شرکت‌های مطرح و بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند و به رقابت با رقبای خود می‌پردازند.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد