امضا تفاهمنامه مجمع کارآفرینان ایران و انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران

تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع کارآفرینان ایران و انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران در دفتر این انجمن به امضا رسید.

به گزارش اکونگار؛ در این دیدار نمایندگان مجمع کارآفرینان و اعضای هیات مدیره انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مهندس جمشید فروزش عضو هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران تبادل نظر با مجمع کارآفرینان ایران را مسیری برای همکاری و این تفاهمنامه را گامی موثر در جهت تقویت صنعت شوینده بهداشتی و آرایشی دانست.

او در این باره بیان کرد: تعداد افرادی که به طور مستقیم در این صنعت شاغل هستند حدود ۳۰۰ هزار نفر است.

فروزش در ادامه افزود: مسائل و دغدغه‌های مشترک زیادی میان انجمن و مجمع وجود دارد.

شاه‌علی یکی دیگر از اعضای انجمن نیز گفت: مجمع کارآفرینان ایران با بیش از یک دهه فعالیت خود انسجام مطلوبی را در صنایع مختلف ایجاد کرده است.

در این دیدار حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران نیز همکاری با انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی را با هدف هم‌افزایی، دربرگیری و مرتفع‌سازی منافع مشترک همه انجمن‌ها با مجمع کارآفرینان اعلام کرد.

غزنوی در این باره گفت: صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی از صنایع پیشران کشور است و این صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال کشور دارد.

گفتنی است در پایان این نشست، تفاهمنامه مجمع کارآفرینان ایران و انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی ایران به صورت رسمی به امضا رسید.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد