جریمه ۵۴میلیارد ریالی قاچاقچیان

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از کشف کالای قاچاق گمرکی خبر داد و گفت: متخلفان در مجموع به پرداخت ۵۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده قاچاق کالا به ارزش ۵۴ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال در شعبه سوم تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها و تحویل آنها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۴۰ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن پور، شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سهم ۲۵ درصدی واردات کالای قاچاق از مبادی رسمی/ رتبه عجیب ایران در شاخص تجارت فرامزی

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده متخلف ردیف سوم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه متخلفان را در مجموع به پرداخت ۵۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی افزود: گمرک شهید رجایی بندرعباس، محموله های قاچاق شامل ۶ دکل، کابین لیفتراک، وزنه تعادلی و انجین کامل لیفتراک کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد