واریز حقوق بازنشستگان بازهم بدون متناسب‌سازی

فیش حقوقی شهریورماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

به گزارش اکونگار به نقل از صدای بورس، فیش حقوقی شهریورماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد و بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

با این حال به نظر می رسد بر اساس مطلب ایلنا، در فیش‌های حقوقی، خبری از اجرای متناسب‌سازی نیست. بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی انتظار دارند ضمن تسریع در روند تصویب و اجرای لایحه دو فوریتی متناسب سازی، حداقل همانند بازنشستگان کشوری و لشکری نسبت به پرداخت مبالغ علی الحساب متناسب‌سازی از تیرماه تاکنون اقدام شود.

پرداخت حقوق و مستمری شهریور ماه براساس حروف الفبا از بیستم تا پایان ماه واریز می‌شود.

همچنین محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه ۷ شهریور امسال هیأت وزیران را ۱۱ شهریور به وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز،مطابق این مصوبه، در جزء ۶ ماده یک آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که در یکم مرداد امسال به تصویب هیأت دولت رسیده بود، واژه «خالص» حذف و در انتهای جزء مذکور، عبارت «پس از کسر حق بیمه سهم فرد و مالیات بر درآمد با رعایت بند «ث» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» اضافه می‌شود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد