نحوه خرید توکن همستر چگونه است؟

برای خرید توکن همستر راه‌های مختلفی است که به سادگی می‌توان از آن استفاده کرد.

به گزارش اکونگار، ساده ترین راه این است که یک صرافی متمرکز و قابل اعتماد پیدا کنید که در آن بتوانید همستر مشابه بایننس را خریداری کنید. برای یافتن لیست صرافی های متمرکزی که سکه در آن فهرست شده است، می توانید به بخش بازارهای Coinmarketcap.com مراجعه کنید.

سه ترفند برای گرفتن میلیونی سکه از همستر

گزینه دیگر برای خرید همستر از طریق یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که از بلاک چینی که همستر شما در آن فعال است پشتیبانی می کند. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه با اتصال کیف پول رمزنگاری خود به یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و استفاده از حساب Binance خود برای خرید ارز پایه، همستر بخرید.

Hamster Kombat یک بازی رمزنگاری ویروسی مبتنی بر تلگرام است که در آن می‌توانید سکه‌های HMSTR را با مدیریت یک صرافی مجازی استخراج کنید. این بازی پس از موفقیت Notcoin داغ می‌شود. از گیم پلی استراتژیک، پاداش های روزانه، و وعده پاداش های واقعی ارزهای دیجیتال از طریق ایردراپ های همستر کمبت آینده لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های برجسته مینی برنامه تلگرام همستر کامبت (TMA) تبلیغات ترکیبی روزانه است که به شما 5 میلیون سکه رایگان درون بازی همستر را برای سرمایه‌گذاری در ارتقاهای خاص پاداش می‌دهد. این ترکیب روزانه هر روز تغییر می‌کند و از شما می‌خواهد سه آیتم خاص را در صرافی خود بخرید یا سطح آن را ارتقا دهید. با شرکت در این تبلیغات، می توانید خزانه ی درون بازی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید. ترکیبی از گیم پلی جذاب، سرمایه گذاری استراتژیک و پتانسیل دریافت جوایز در دنیای واقعی، Hamster Kombat را به یک انتخاب محبوب در میان علاقه مندان به بازی های کریپتو تبدیل کرده است.

چگونه می توانم توکن های HMSTR کسب کنم؟

شما می توانید با برنده شدن در نبردها، انجام کارهای روزانه، شرکت در رویدادهای خاص و شرکت در کمپین های airdrop، توکن های HMSTR را به دست آورید. توکن ها را می توان در بازی استفاده کرد یا در صرافی های پشتیبانی شده معامله کرد.

مزایای نگهداری توکن های HMSTR چیست؟

نگه داشتن توکن های HMSTR به شما این امکان را می دهد که آیتم های درون بازی را خریداری کنید، همسترهای خود را ارتقا دهید و برای جوایز اضافی در شرط بندی شرکت کنید. شما همچنین می توانید این توکن ها را در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال معامله کنید.

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان