سود ۱۴۰ تومانی به ازای هر سهم رایان هم افزا

شرکت رایان هم افزا ۴۹ میلیارد تومان سود یعنی ۱۴۰ تومان سود به ازای هر سهم بین سهامداران خود تقسیم کرد.

به گزارش اکونگار و به نقل از فردای اقتصاد، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت رایان هم افزا با نماد «رافزا» ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۷۹ درصد سهامداران برگزار شد.

حجت‌اله فرهنگیان، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا در این مجمع گفت: پس از بیش از یک دهه از صدور آخرین مجوز های صادر شده برای کارگزاری، شرکت رایان هم افزا موفق شد ٥٠درصد مجوز های جدید را در بستر زیر ساخت اختصاصی جذب و راه اندازی کند که مهم ترین بخش های آن شامل سامانه حسابداری و خزانه داری، سامانه تسهیلات بانکی، سامانه سبد سهام، سامانه آتی سهام، سامانه ایمیل، پیامک، سامانه آتی کالا، سامانه پرداخت الکترونیک، سامانه مرکز تماس، وب سایت اطلاع رسانی، سامانه ثبت نام غیر حضوری، سامانه کارگزاری بورس کالا و انرژی و سامانه احراز هویت غیر حضوری است.

وی افزود: شرکت رایان هم افزا در طول سال های گذشته تنوعی از سامانه‌های صندوق‌های معاملاتی را جهت کمک به توسعه این نهادهای مالی به بازار عرضه کرد و بخش بزرگی از سهام بازار را در این خصوص از آن خود کرد که سامانه صندوق سرمایه گذاری مشترک با درآمد ثابت، سامانه صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس etf، سامانه صندوق سرمایه گذاری مشترک در سهام و... از جمله آنان است.

فرهنگیان ادامه داد: شرکت رایان هم افزا به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در بازار سرمایه یکی از بازیگران کلیدی بخش تکنولوژی و فناورانه در بازارهای مالی به شمار می‌رود. محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۱ مورد اعتماد ۷۲ کارگزاری بورس و اوراق بهادار، ۶۵ کارگزاری بورس کالا، ۶۴ کارگزاری در حوزه معاملات برخط و ۲۴۱ صندوق سرمایه گذاریواقع شده که بیانگر اعتماد بالای فعالان بازار سرمایه به این شرکت است.

وی تصریح کرد : شرکت رایان هم افزا با بهره گیری از مزیت اولین بودن به همراه ارائه خدمت با کیفیت بالا سهم بزرگی از بازار خدمات نرم افزاری بازار سرمایه را در اختیار دارد؛ تمرکز اصلی اداره فروش و بازاریابی بر بهبود مستمر فرآیند فروش و پس از فروش سامانه‌ها و راهکارهای نرم افزاری شرکت رایان هم افزا به شرکتهای کارگزاری صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک شرکت‌های سید گردانی و بانک ها در کنار شناسایی نیازهای جدید است.

در پایان مجمع عمومی عادی سالانه شرکت رایان هم افزاز به ازای هر سهم ۱۴۰ تومان سود تقسیم شد و موسسه حسابرسی بهمند و روزنامه اطلاعات به عنوان حسابرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شدند. همچنین در مجمع عمومی فوق‌العاده رافزا نیز اصلاح در مصوبات اساسنامه تصویب شد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد