مشارکت غدیر ایرانیان در طرح استخراج سنگ آهن

شرکت شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در راستای کاهش ریسک تامین مواد اولیه قراردادی با شرکت گروه صنعتی، معدنی و انرژی ایران مرکزی منعقد کرد.

به گزارش اکونگار به نقل از شهر بورس؛ شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) با افشای اطلاعات گروه الف در کدال اعلام کرد:

در جهت کاهش ریسک تامین مواد اولیه و خوراک مورد نیاز در زنجیره تولید مبادرت به انعقاد قرارداد سرمایه گذاری بصورت مشارکت در عملیات اکتشاف ، استخراج و بهره برداری از محدوده ی معدنی سنگ آهن، واقع در استان یزد با مشخصات ذیل نموده است:

1- موضوع قرارداد : تامین مالی ، طراحی ، مهندسی و اجرای عملیات اکتشاف ، تجهیز معدن ، استخراج ، بهره برداری از محدوده معدنی

2-مدت زمان قرارداد : مجموعا 21/5 سال و در دو مرحله، مرحله اول : انجام عملیات اکتشاف به مدت 18 ماه مرحله دوم : تجهیز کارگاه و بهره برداری طی مدت 20 سال

3- مدت قرارداد در صورت موافقت طرفین قابل تمدید می باشد.

4- رفع معارض در محدوده قرارداد به عهده سرمایه پذیر است.

5- پرداخت حقوق دولتی معدن به عهده سرمایه پذیر می باشد.

6- سرمایه گذار متعهد است کلیه هزینه ها و موارد مرتبط با اجرای مراحل اکتشاف، تکمیل مطالعات اکتشافی و استخراج، مطابق با شرایط محیط و طرح اکتشاف و استخراج را به انجام برساند.

7-سرمایه پذیر متعهد است در صورت اثبات تغییر پارامترهای معدنی و نیز عدم اقتصادی بودن طرح با تایید کمیته بهره برداری نسبت به عودت سهم سرمایه گذاری پرداخت شده توسط سرمایه گذار اقدام نماید.

8-مبنای ارزش گذاری و محاسبات قیمت کانسنگ بر اساس روش قیمت گذاری در بازار ( عرف بازار و یا بورس کالا ) خواهد بود. اطلاعات تکمیلی ماده معدنی پس از طی مراحل اکتشاف اطلاع رسانی می گردد.

قرارداد غدیر ایرانیان

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد