مخالفت مجلس با مسکن ۲۵متری/ساخت واحدهای کوچک متراژ متوقف می‌شود؟

عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن مخالفت با ساخت خانه‌های کوچک متراژ گفت: مسکن محل زندگی خانواده بوده و با احداث واحدهای ۲۵ متری مفهوم زندگی در کنار خانواده و فرزندآوری زیر سوال می‌رود.

به گزارش اکونگار به نقل از خانه ملت، عباس صوفی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر آغاز ساخت خانه‌های اقتصادی 25 متری گفت: برای زندگی یک خانواده حداقل متراژ ساختمان باید در نظر گرفته شود و ساخت خانه‌های کوچک متراژ با شعارها و سیاست‌های تشویق خانواده‌ها به فرزند‌آوری نیز تناقض دارد. لذا خانه‌های 25 متری برای زندگی خانواده ایرانی مناسب نبوده و تنها نوعی خوابگاه است.

چشم‌انداز ساخت۴۰هزار واحد مسکونی اقتصادی/ مسکن ۲۵متری به این گروه‌ها تعلق می‌گیرد

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه برنامه ساخت خانه‌های کوچک متراژ کارشناسی نبوده و تنها یک ایده برای کنترل مقطعی کمبود خانه است عنوان کرد: بنده با این کار مخالف هستم و معتقدم ساختمان محل زندگی خانواده بوده و با احداث واحدهای 25 متری مفهوم زندگی در کنار خانواده، رفت و آمد و فرزندآوری زیر سوال می‌رود.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: دولت باید در همان حوزه توسعه و واگذاری زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی و تقویت تعاونی ها اقدام کرده و خانه‌ها حتما باید شأنیت یک خانواده ایرانی را داشته باشند.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد