ادعای عجیب؛ بوش آلمان در ایران ساخته می‌شود!

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران مدعی شد که شرکت بوش آلمان با تولیدکنندگان ایرانی قرارداد دارد و برخی محصولات خود را در ایران تولید و در آلمان عرضه میکند!

به گزارش اکونگار به نقل از ایمنا؛ اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با اشاره به اینکه برخی از انواع لوازم خانگی همچون دستگاه اسپرسو ساز نمونه داخلی نداشته و کاملاً وارداتی است، گفت: برای تولید محصولات داخلی نیز نیازمند واردات هستیم زیرا برخی از اجزا آن همچون موتور و پمپ در داخل کشور موجود نیست، البته در برخی از محصولات لوازم خانگی کاملاً خودکفا هستیم و اگر از تولیدکنندگان حمایت شود میتوانند نیاز داخلی را کاملاً تأمین کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با بیان اینکه سند راهبردی برای صنایع لوازم خانگی باید به تصویب برسد، افزود: باید جلوی واردات لوازم خانگی قاچاق به کشور گرفته شود تا علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ارز کمتری نیز از کشور خارج شود.

او عنوان کرد: ظرفیت تولید لوازم خانگی در کشور به خوبی وجود دارد به طوری که شرکت بوش آلمان در ایران قرارداد ساخت پکیج و آبگرمکن دارد که این دو محصول پس از تولید در ایران، در آلمان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: تمام اجناسی که در بازار به عنوان برند ال‌جی، سامسونگ و یا دیگر برندهای خارجی فروخته می‌شود، کالای قاچاق بوده و بیش از ۹۰درصد آن‌ها تقلبی است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد