کاهش های متوالی در تجلی!

ارزش بازار شرکت های بورسی تجلی توسعه معادن و فلزات در روند نزولی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اکونگار، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با نماد «تجلی»، با سرمایه ثبت‌شدة 6 هزار و 200 میلیاردتومانی گزارش عملکرد ماهانه مربوط به ماه خرداد 1402 را در کدال منتشر کرد.

سرمایه گذاری‌های انجام شده از سوی «تجلی» در این دوره مالی مربوط به شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و شرکت‌های خارج از بورس بوده است. بخش عمده سرمایه گذاری‌های شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در ماه خرداد مربوط به شرکت‌های خارج از بورس بود.

«تجلی» در این ماه در حوزه‌های استخراج ذغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتوری، فلزات اساسی، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، سایر صنایع و سایر فعالیت ها سرمایه گذاری کرد.

 

مجموع بهای تمام شده‌ی سرمایه گذاری‌های تجلی توسعه معادن و فلزات در این دوره ماهانه بالغ‌بر 5 هزار و 634 میلیارد تومان شناسایی شد. میزان سرمایه گذاری انجام شده در شرکت های پذیرفته شده در بورس برابر با یک هزار و 364 و سرمایه گذاری انجام شده در شرکت های خارج از بورس برابر با 4 هزار و 270 میلیارد تومان بوده است.

میزان بهای تمام شده‌ی سرمایه‌گذاری‌های «تجلی» در مقایسه با ماه گذشته 6 درصد کاهش یافت و از طرفی در مقایسه با ماه خرداد 1401 شاهد رشد 3 درصدی بوده ایم.

ارزش بازار صورت وضعیت شرکت های پذیرفته شده در بورس تجلی توسعه معادن و فلزات در عملکرد یک‌ماهه منتهی به1402/3/31 معادل یک هزار و 445 میلیارد تومان ثبت گردید.

ارزش بازاری که «تجلی» در سومین ماه از سال جاری و همچنین سومین ماه از سال مالی منتهی به 1402/12/29 ثبت کرد، 30 درصد کمتر از ماه گذشته بوده است؛ با نگاهی به ارزش بازار نقطه‌به‌نقطه تجلی توسعه معادن و فلزات متوجه خواهیم شد که این شرکت در مقایسه با خرداد 1401 با کاهش 56 درصدی روبه‌رو شده است.

در پایان قابل ذکر است که شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در عملکرد یک‌ماهه منتهی به 1402/3/31 از معاملات واگذاری سهام 157 میلیارد تومان سود کرده و همچنین در عملکرد 3ماهه سال مالی منتهی به 1402/12/29 از محل سود سهام محقق شده نیز 31 میلیارد تومان درآمد داشته است.

 

 

 

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد