رشد سود خالص ملارد شیر در شش ماهه اول ۱۴۰۲

گزارش‌های ۶ ماه اول سال جاری نشان می‌دهد که شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تامین در این مدت با ۳۷۲ درصد رشد سود خالص مواجه بوده است.

به گزارش اکونگار به نقل از شستا رسانه؛ شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر همچنین رشد ۳۰۶ درصدی سود عملیاتی را در قیاس با نیمه اول سال قبل داشته و در بین شرکت های بورسی، زراعی و دامپروری کشور رتبه اول از منظر شاخص‌های ۶ ماهه را داشته است.

علاوه بر این، این شرکت با خرید بی واسطه ۴۰ هزار تن ذرت علوفه ای از کشاورزان و تامین کنندگان اصلی به ارزشی بالغ بر ۱.۲۰۰ میلیارد ریال، رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

بنابر این گزارش برخی از اقدامات این شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده عبارت است از: تکمیل سازه پروژه ۳۰۰ رأسی و عقد قرارداد با پیمانکار برای اجرای عملیات کف سازی آن، پیشرفت ۵۰ درصدی فاز اول ساخت سوله های پروژه ۳۰۰۰ رأسی ملایر و پیشرفت ۲۵ درصدی نصب سوله ها، پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات خاکبرداری و اجرای مناقصه برای خرید و نصب شیردوشی۶۰ واحدی این پروژه، تکمیل فونداسیون کارخانه خوراک سازی و پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت ماشین آلات این بخش.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد