الزام تشکیل کمیسیون‌ها برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان

مدیرعامل شرکت سوربن گفت: با تشکیل کمیسیون هایی با قید فوریت به مسائل و مشکلات شرکت‌ها رسیدگی شود.

به گزارش اکونگار به نقل از اگروفودنیوز؛ در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی شکلات طاهره سخت باز “مدیرعامل شرکت سوربن از شرکت های گروه سولیکو” درمورد سبدکالایی این شرکت به خبرنگار ما گفت: محصولات تولیدی شرکت سوربن شامل شیرینی، شکلات، ویفر، وافل، محصولات پایه آبی، خامه های قنادی در گریدهای مختلف، انواع شکلات‌ مورد استفاده در قنادی‌ها مثل شکلات های مغزی، اسلپ ها و محصولات “B2C” هستند.

سخت باز با اشاره به اینکه شرکت سوربن به کشورهای بسیاری صادرات دارد، بیان کرد: صادرات این شرکت به کشورهایی چون کشورهای عضو “CIS”، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و کشورهای عضو “GCC”، امارات، قطر، بحرین، عمان به صورت ماهانه می باشد.

او افزود: علاوه بر این، حجم قابل ملاحظه ای از محصولات این شرکت روزانه به کشور عراق می‌ شود. در کل محصولات سوربن به صورت ماهانه به ۲۰ کشور دنیا و در مواردی مثل استرالیا و کانادا به صورت موردی و بر اساس سفارش ارسال می شود.

مدیرعامل شرکت سوربن(گروه سولیکو) با اشاره به اینکه صنعت confectionery، مخصوصا صنعت شکلات وابستگی قابل ملاحظه ای به واردات دارد، گفت: حداقل ۳۰ تا ۳۵ درصد مواد اولیه شامل انواع روغن‌های خاص خوراکی، پودر کاکائو، کره کاکائو، اسانس‌ها و بافت دهنده ها وارداتی هستند که به دلیل مشکلاتی که این صنعت در ثبت سفارش، واردات، ترخیص و آزمایشات با آن مواجه است؛ در برخی مواقع به دلیل شلف لایف و طول عمر نگهداری مواد اولیه خوراکی با ماندن طولانی‌مدت در گمرک، کیفیت مواد را تحت تاثیر قرار داده و چرخه تولید با مشکل مواجه می شود. با رفع این موارد به تسهیل تولید کمک بسیاری می شود.

او با ابراز امیدواری به حضور فعالانه مسئولین در نمایشگاه امسال بیان کرد: با مطرح شدن چالش‌ها و مشکلات شرکت‌ها و انتقال این چالش‌ها توسط تشکل‌ها به مسئولین، امیدواریم با تشکیل کمیسیون هایی با قید فوریت به مسائل و مشکلات شرکت‌ها رسیدگی شود. انجمن شیرینی و شکلات نیز به نوبه خود تلاش می کند تا گوش شنوایی برای مشکلات تولیدکنندگان و انتقال آن به مسئولین باشد.

عضو انجمن هیئت مدیره انجمن صنفی صنایع شیرینی و شکلات در مورد نمایشگاه امسال گفت: باتوجه به اینکه این نمایشگاه در سال‌های اخیر رونق پیدا کرده، بهتر است با افزایش مشارکت شرکت‌های خارجی و افزایش تعامل با تامین کنندگان ماشین آلات و تامین کنندگان مواد اولیه خارجی موجب رفع نیازهای این صنعت شود.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد