شاخص کل بورس در شهریورماه چه تغییراتی داشت؟

تغییرات شاخص بورس و فرابورس و ۳ صنعت پرگردش، ارزش معاملات خرد و حق تقدم سهام، خالص جریان وجوه نقد کارگزاری ها و ... در شهریور اعلام شد.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس پرس؛ تغییرات شاخص بورس و فرابورس و سه صنعت پرگردش، ارزش معاملات خرد و حق تقدم سهام و سه صنعت پرگردش، سهم اشخاص از گردش معاملات خرد و حق تقدم سهام، خالص انتقال سهام خرد حقیقی ها و حقوقی ها، خالص جریان وجوه نقد کارگزاری ها و ... در شهریور مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شاخص بورس در ششمین ماه سال با ۲.۹ درصد افزایش همراه بود و معاملات را در کانال 2.097 میلیون واحدی به پایان رساند. شاخص هم‌وزن بورس، شاخص فرابورس و شاخص هم‌وزن فرابورس هم به ترتیب ۷.۶ ، ۵ و ۹.۳ درصد رشد را تجربه کردند.

 سه صنعت فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و خودرویی جزو سه صنعت پرگردش بودند که ۳۳.۶ درصد ارزش کل معاملات را به خود اختصاص دادند.

سهم حقیقی‌ها، حقوقی‌ها و صندوق‌های سهامی به ترتیب ۵۳.۳، 10.9 و 3.8 هزار میلیارد تومان معادل 69، ۱۴.۲ و 5 درصد بود.

تعداد سهامداران فعال اعم از حقیقی و حقوقی (بدون احتساب کدهای دارای معامله در عرضه‌های اولیه) بالغ بر 433.9 هزار نفر که 432.1 هزار نفر سهامداران حقیقی و 1776 نفر حقوقی‌ها بودند.

01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد